Jak se dostat k zákazníkům?

Pokud chcete světu představit svůj nový výrobek, můžete jej vychvalovat v reklamě v televizi a jistě zaujmete mnoho diváků, ale je otázkou, kolik lidí skutečně přesvědčíte, aby si váš výrobek, až jej uvidí v obchodě, koupilo. Abyste se skutečně představili a zaujali potencionální zákazníky, musíte jim, pokud možno, představit výrobek fyzicky, tzv. naservírovat jim ho až pod nos.

obchod

Začít vyrábět nové potraviny, sýr, salám, paštiku, to je dlouhý doba, než výrobek projde všemi potravinářskými rozbory a testy. Ale jak jej potom nejrychleji představit zákazníkům? Můžete spustit televizní reklamu, ale jak jim chcete vysvětlit, jakou má nový výrobek chuť? Může se nad ním v reklamě usmívat známý herec nebo herečka, ale stejně je lepší, pokud si potencionální zákazník bude moct vychutnat vzorek přímo v obchodě. Jako zákazník procházíte obchodem a pokud vám nabídne pohledná slečna k ochutnání nový druh sýra nebo čokolády, jista ochutnáte. A pokud vám nabídne v rámci promo akce balení za sníženou cenu, jistě si je koupíte.

Pokud si může zákazník nový výrobek osahat, může jej vidět, získá mnohem lepší představu a lépe se rozhodne. Proto jsou veletrhy a výstavy místem, kde se můžete zviditelnit a uzavřít výhodné obchodní kontrakty.

Představení trhu Schoellerallibert byste nikdy neměli podceňovat. Vystavovat na veletrhu nový výrobek, to chce vypracovat dokonalou strategii, a to zkušenou reklamní agenturou. K vystavovanému výrobku je potřeba udělat i menší show, proto na všech autosalónech najdete řadu modelek, které budou kolem nového auta rozdávat úsměvy.

autosalon

Výdaje za reklamu jsou nedílnou součástí ceny výrobku. Jsou to peníze investované do televize, rádia nebo novin, ale i na výstavní stánky na veletrzích. Na velikosti výrobku nezáleží, ale na tom, ke kolika potencionálním zákazníkům budete umět svou reklamu dostat.